Udredning for autisme som voksen: Bedre sent end aldrig autist?
Kan man gå rundt og være autist uden at vide det? Kun vide, at det er svært at få livet til at fungere, at man altid føler sig i undtagelsestilstand, og at alle andre åbenbart godt kan finde ud af det? Og når man endelig får mistanken, kunne det være dét, giver det så mening at få svar nu?